Od zadnje zmage švicarskega Maestra na turnirjih za Grand Slam so minila več kot štiri leta, a ime Roger Federer ostaja najvrednejša blagovna znamka v kategoriji profesionalnih športnikov, v analizi preteklega leta razkriva Forbes Fab 40.
Teniški superzvezdnik je ''vreden'' 37 milijonov evrov, kar je skoraj dvakrat toliko kot nogometni as Cristiano Ronaldo (19 milijonov), ki mu - sodeč po številu sledilcev na družabnih omrežjih - pripada naziv najbolj priljubljenega športnika na svetu.
Kot rečeno, Švicar kiot blagovna znamka je vreden 37 milijonov ameriških dolarjev na leto. Gre za vsoto denarja, za katero Federerjev letni dohodek presega povprečni letni dohodek desetih največjih zaslužkarjev v istem športu, tj. tenisu.
Federerju v primerjavi s svojimi cehovskimi kolegi sledijo LeBron James (34 mio.), Phil Mickelson (28 mio.), Usain Bolt (25 mio.), Tiger Woods (28 mio.) in Ronaldo (19 mio.)
Seznam Forbes Fab 40 razkriva najvrednejše blagovne znamke v štirih različnih kategorijah - podjetja (Nike - 27 milijard), športni dogodki (Super Bowl - 630 milijonov), športniki (Roger Federer - 37 milijonov) in ekipe (New York Yankees - 660 milijonov).
Podatki Forbes Fab 40 ne razkrivajo, koliko so vredne posamezne ekipe oziroma podetja, kolikšen je prihodek športnikov in kako poslujejo največji športni dogodki na svetu, itd. Namen seznama je, da ugotovi, koliko k letnemu zaslužku in skupni vrednosti pripomore ime blagovne znamke. In RF je tudi v tem pogledu razred zase.
pripravil: Ž. J.
foto: Facebook
Kje kupujete teniško opremo ?
Komentarji